سلاموا عليكم
وعليكم السلام
سلاموا عليكم
وعليكم السلام

انت سمعنى
انت اللى سمعنى

انت شيفنى
انت اللى شيفنى

ايوا سيدى امال انا بكلم نفسى

بجد بجد سمعنى وشيفنى
ايوا ياسيدى
يااااه الحمد لله .....
انا كنت خلاص فقد الامل ان القى اى انسان اتكلم معاه

ليه هو انت محدش شايفك وسامعك زى

ايوا من ساعات مافرقت الحياة وانا كده
يعنى ايه من ساعات مافرقت الحياة يعنى قفشت ومشيت

لا فرقت الحياة
انت ميت

ايوا  واكيد ..... انت كمان ميت مش كده ؟
لا انا مش ميت انا عايش

لما انت عايش محدش شايفك وسامعك ليه

اهو اهو مش انت مش سمعنى وشيفنى انت لسه قايل

ايوا علشان انا وانت فرقنا الحياة خلاص ياسيدى لالالا انا عايش عايش


تعال معايا علشان تتأكد انك ميت بص فى المرايا
انا مش باين ......انا مش باين وكلهم بينين
هو احنا ليه مش بينين

ماهو انا معرفش  ..... ليه معرفش
انا سألت نفسى كل الاسئلة دى ملقتلهاش اجابة


فينك من زمان
فينك ايه انا مش موجود اصلا






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق