شكران ومحسن هوانم جاردن سيتي منى نور الدين احمد صقر

هوانم جاردن سيتى محسن وشكران
- اسكت بقى بتكسف  

-- بتتكسفي وهي دي المصيبة ! 

- أفندم ! يعني ايه مش فاهمة 

-- يا ستي أنا مقصدش حاجة .. أنا مراية اللي قدامي.. وانتي مش عاوزة تتغيري 

- اتغير ازاي يعني؟!  

-- انتي هتجننيني بسذاجتك دي 

- أنا مش ساذجة، أنا طيبة ، بس مش طيبة هبلة.. طيبة شاطرة وبفهم كويس 

-- مادام بتفهمي كويس، ليه مبتفهميش أنا بحب ايه ومبحبش ايه، انتي مش ناقصك حاجات كتير بس في حاجات مقدرش أعلمهالك .. يعني ما بتغيريش فـ شعرك.. فـ لبسك زي شهرت ونجوى وغيرهم 

- طب ليه؟ ما أنا أبقى زي نفسي.. أنا مبحبش كده 

-- أنا بموت في كده 

- اسمع يا محسن أنا عايزة أقولك عـ حاجة.. اللي بيحب حد مبيقعدش يفصفص فيه بالشكل ده، مفيش حاجة اسمها أنا عايز أحبك وانتي زي فلانة، أنا عايز أحبك وانتي زي علانة.. مفيش حاجة اسمها كده .. ده كلام يجرح ، حبني زي ما أنا كده الأول  

- حاضر هحاول أحبك زي ما انتي كده الأول.   

شُكران ومحسن  #هوانم_جاردن_سيتي | 1997 | منى نور الدين | أحمد صقر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق